Veelgestelde vragen

Kunnen er spotjes of led-verlichting in de wandplanken?

Jazeker, bij ons heeft u de mogelijkheid om spotjes of led-verlichting toe te voegen in uw wandplank.

Hoelang mag ik het meubel na afleveren nog niet volledig belasten?

Bij aflevering moet de laatste beschermlaag die is aangebracht nog 14 dagen uitharden. Belast het meubel enkel deze dagen met onderzetters. Nadat de laatste beschermlaag na 14 dagen is uitgehard, kan het meubel volledig worden belast.

Maken jullie meubels op maat?

Ja, al onze meubels worden naar uw wensen volledig op maat gemaakt!

Om de hoeveel tijd en hoe moet ik de onderhoudsolie aanbrengen op de tafel?

Breng eens in de drie maanden de onderhoudsolie aan met een theedoek of washand en laat deze olie 48 uur uitharden. De tafel kan deze 48 uur alleen belast worden d.m.v. onderzetters.

Hoe kom ik aan de kleur lak van mijn meubel?

Wanneer het meubel een andere kleur is dan blank/transparant, zijn deze te verkrijgen bij ons. Als u destijds wel voor de blanke look heeft gekozen kunt u zelf 2 componenten (blank of transparant) lak halen bij verschillende bouwmarkten.

Waarmee kan ik het meubel schoonmaken?

Het meubel kan worden schoongemaakt met water en groene zeep. Gebruik NOOIT bijtende middelen! 

 

Voorbeelden van bijtende middelen zijn:

  1. 1 Alles reiniger
  2. 2 Dasty
  3. 3 Schuurmiddelen
  4. 4 chloor
  5. 5 desinfectiemiddelen
  6. 6 Blue wonder

 

Deze bijtende middelen tasten de beschermlaag aan, met als gevolg kleurverschillen en vlekken. Gebruik alleen water of groene zeep zoals Dreft om het meubel schoon te maken.

Wat moet ik doen wanneer het meubel een krasje of andere beschadiging heeft?

Schuur de plek licht op en breng de kleur lak van uw meubel aan op deze plek. Het kleurverschil van deze plek met de rest van het meubel ligt aan de ernst van de beschadiging. Hoe minder je het meubel opschuurt, hoe minder kleurverschil er zal zijn. Wanneer de kleur van de plek te veel afwijkt met de rest van het meubel, is het gehele meubel opschuren en opnieuw lakken de enige oplossing. Zorg ervoor dat het meubel helemaal kaal wordt geschuurd en breng de lak opnieuw aan. Let op: als het meubel helemaal kaal moet worden geschuurd is het weer van belang dat de lak na het aanbrengen opnieuw 14 dagen uithardt!

Kunnen wij de kleuren zien waarin wij het meubel kunnen bestellen?

Ja, wij hebben verschillende kleurstalen die wij aan u ter beschikking stellen. U kunt deze kleurstalen d.m.v. een afspraak ophalen. 

Hoe verloopt het aankoopproces?

Als allereerst is het de bedoeling dat u contact met ons opneemt. Dit doe je via een mail (info@pandawood.nl) of te bellen/berichten (0646210321). Zodra u contact heeft opgenomen zal er een afspraak worden gemaak. Tijdens deze afspraak hebben wij het over uw wensen en welke mogelijkheden u heeft. Als u geïnteresseerd ben zullen wij na deze afspraak een vrijblijvende offerte opsturen. Als deze door u wordt goedgekeurd gaan wij aan de slag met uw meubel en sturen wij een factuur. 50 procent van de factuur moet worden aanbetaald om het aankoopproces te voltooien. 

Geven jullie advies bij het bestellen van meubels?

Wij denken zeker met u mee welke mogelijkheden het beste zullen passen in uw huis.  

Waarom zijn er geen prijzen te zien?

Alle meubels worden bij Pandawood volledig op maat gemaakt. De prijzen zijn daarom afhankelijk naar de wensen van de klant. Tijdens de beginfase van het aankoopproces zullen wij de prijs van uw meubel(s) naar u toesturen in een vrijblijvende offerte.

Staat je vraag er niet bij?

U inspireert, Pandawood creëert.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen en nieuwe producten

Kunnen wij u helpen?

Ma t/m vr: 08.00 - 17.00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Naaldwijkseweg 126,
2691 RL 's-Gravenzande